dinsdag 28 mei 2013

het museum is geopend

Het museum

In groep 3 werken we over het museum.

We hebben ook allemaal zelf een museum gemaakt.

Ze staan in de onderbouwhal bij elkaar.

Daar blijven ze staan tot de junivakantie.

Wilt u komen kijken? 

Dat kan elke dag na schooltijd.



 Mijn schelpenmuseum heet de Kokkel
Ik heb de schelpen gekregen van Fred. Ik heb ook nog schelpen gekocht met schoolreisje.
Ik eb gekozen voor een schelpenmuseum omdat ik al heel veel schelpen heb.
Ik heb een schelp die heet zaagje. Ik heb hem versierd met blauw.Ik heb ook kokkels.
 Ze hebben ribbels.
In de schelp van de zeeslak kan ik de zee horen
Destiny.






                                Mijn poppetjesmuseum heet Mannen
                                Ik heb allemaal poppetjes gemaakt van plastic.
                                Je kunt er leuk mee spelen.
                                Ze komen uit Nederland.
                                                                         Ze zijn heel mooi ! Zie je dat ?
                                                                                                                         Floris

Stempelmuseum Myrthe.

Ik vind stempel mooi omdat je ze in alle kleuren zijn.
Ik vind het leuk dat je ze kunt afdrukken.
Ik vind het leuk om mee te spelen.
Myrthe

Museum de  Bloem
Ik heb voor dit museum gekozen
omdat ik veel van de natuur hou.
In de natuur zie je veel bloemen.
Ik vind bloemen mooi.
Niels Budding





Museum het Snoertje
In mijn electromuseum vind je snoertjes en stopcontacten. Ik weet al veel van elektriciteit.
Dat weet ik van het werk van mijn vader.
Mijn vader weet daar alles van.
Hij gaat soms om zes uur al naar zijn werk.
Jurre

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen