woensdag 2 juli 2014

Werken met word



De pony wedstrijd

Toen ik op de wedstrijd kwam gingen we ons eerst aanmelden. Toen kwam er een mevrouw. Ze zei als eerst mag je je pony over nemen bij bak 6.en dan mag je naar de fotograaf. En dan mag je inlopen. Na het inlopen mag je naar bak 7 maar dat zegt de juf wel. Dus toen mocht ik naar de bak. De jury zat al klaar. En ik zat op mijn pony. Toen gingen we beginnen.

Als eerst ging ik afwenden halthouden en groeten en toen op de linker hand in draf. En bij de H X en K gebroken lijn. En toen B E B grote volte . tussen A en K in draf en tussen H en C in galop en tussen  A en F in draf en bij de B in stap en bij de M weer in draf. Dan ging ik H X F van hand veranderen tussen H en C in galop. En tussen F en A in draf en bij de E in stap en bij de H weer in draf. Tussen B en K van hand veranderen en doorzitten en bij K lichtrijden C X C grote volte bij A afwenden en in stap. Bij de X halthouden en groeten en bij de C op de rechterhand. Toen was ik klaar.

Toen ik klaar was moest ik wachten en maar wachten tussendoor mocht ik een glaasje limonade. Daarna werd ik uitgenodigd voor een grote rit in de huifkar dat was heel leuk. En ik ben naar de kleine diertjes geweest. Daar mocht ik een baby konijntje aaien. Er waren ook schapen en een reuze konijn. Toen begon de prijs uitreiking ik mocht op het podium komen .

Ik werd niet laste en ook niet 1ste  ik werd  3e ik  was  blij. Toen ik van het podium kwam ging ik naar me moeder. Ze had een cadeautje voor mij ik pakte hem uit het was een mok met de pony waar ik op zat. Ik was net zo blij als op het podium .

Toen gingen me moeder en ik naar het voetbalveld. Daar was Martijn aan het voetbalen. Het was een toernooi.  Martijn de het  heel goed. Toen gingen papa mama Martijn en ik naar huis


DIT WAS HET VERHAAL VAN LAURA.


Je moet er natuurlijk wel verstand van hebben om dit te kunnen schrijven.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen